Το πρώτο PL* αντηλιακό λάδι από λάδι διαφημιστών
*Private Label, duh.
Το πρώτο PL* αντηλιακό λάδι από λάδι διαφημιστών
*Private Label, duh.
Παγκόσμια καινοτομία
H Gnomi Ιntegrated Communications σε ακόμα μια κίνηση που τιμά το σλόγκαν της «Breaking Patterns» προχώρησε στο λανσάρισμα του πρώτου PL αντηλιακού λαδιού από το λάδι που τους βγήκε κατά την ένδοξη χρονιά 2021 – 2022.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά βιώσιμο προϊόν αφού δεν άφησαν σταγόνα λαδιού να πάει χαμένη και επαναχρησιμοποιείται με αυτόν τον creative τρόπο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
25 κατασκευαστές αντηλιακού λαδιού που το δοκίμασαν προτείνουν το DEADΛΑΪΝ για αυτό το καλοκαίρι, χωρίς να παίζει paid partnership στο παρασκήνιο ή barter συμφωνία.
Η συλλεκτική σειρά DEADΛΑΪΝ διατίθεται σε 5 βαθμίδες καψίματος, για διακριτικό μαύρισμα οδήγησης στο κέντρο μέχρι ποζαυλέ** συνταξιούχου στο Σεν Τροπέ.
** Χρώμα καρβουνί στην κυπριακή
“Πραγματικά, δεν περίμενα αυτό το ουάου αποτέλεσμα. Το άλειψα στο δέρμα μου και ένιωσα αμέσως τα καμένα εγκεφαλικά κύτταρα των γλυκούληδων διαφημιστών να με προστατεύουν από τον κακό, κακό ήλιο.”
ανακοίνωσε η γνωστή influencer Φροσούλα Φρόσου στο προσωπικό profile της στο Instagram.
Όλοι οι Γνωμικοί δηλώνουν εξαιρετικά ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα για το οποίο ιδροκόπησαν κυριολεκτικά, και σχεδόν ανυπομονούν για το προϊόν-έκπληξη της επόμενης σεζόν που θα ταράξει τα νερά της κυπριακής διαφήμισης. Τα πηγαδάκια ήδη μιλούν για serum αντιγήρανσης από δάκρυα που χύθηκαν στις τουαλέτες του client service.